Φασόλια Πράσινα

Γνωστά και ως ροβίτσα ή ψιλοφάσουλα, τα πράσινα φασόλια είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, σίδηρο, κάλλιο καθώς και πολλές βιταμίνες. Αποτελούν ιδανική τροφή για χορτοφάγους, ακόμα και για όσους έχουν δυσανεξία στη γλουτένη.

Μαγειρεύονται σε σούπα και σε σαλάτα και είναι ιδανικά για μια ισορροπημένη διατροφή.

Διατροφικά Στοιχεία ανά 100gr:

Ενέργεια 1452kJ/347kcal
Λίπος 1,1 g
Κορεσμένα 0,4 g
Μονοακόρεστα 0,2 g
Πολυακόρεστα 0,4 g
Υδατάνθρακες 63 g
Σάκχαρα 6,6 g
Εδώδιμες Ίνες 16 g
Πρωτεΐνες 24 g
Αλάτι 0,04 g
Σίδηρο 5,18 mg
37% των ΠΠΑ

Διατροφικά Στοιχεία ανά 200gr:

Διατροφικά Στοιχεία ανά 70g:

Ενέργεια 12 %
Κορεσμένα 1 %
Σάκχαρα 5 %
Πρωτεΐνες 33 %
GDA: % της Ενδεικτικής Ημερήσιας Πρόσληψης (GDA) με βάση δίαιτα 2.000 θερμίδων την ημέρα.

Μοιραστείτε: